luni, 7 mai 2012

balta ulmeni

balta ulmeni cand am fost eu era taxa 80 lei/12 ore. se prindea peste. am prins mult caras... mi-a rupt un crap de vreo 2 kg si ceva la varga... am nadit putin cu niste mamaliga d-aia de la pescarie, d-aia cu arome, cu seminte... Pescuitul la crap - Simon Crow, Rob Hughes nu eram pregatiti pt cine stie ce pescuit... e multa verdeata, multa glenie, e greu cu lanseta... insa pt cine se pricepe cred ca nu e prea complicat. pe partea pe care am pescuit noi nu se poate ajunge cand ploua bine, dar te duc baietii cu un jeep... era liniste, mi-a placut... am stat relativ putin. de la alexandria pe drumul ce duce la turnu magurele se face dreapta la furculesti se trece de spatarei si se ajunge la ulmeni, am pescuit pe balta din stanga drumului si pe partea cu paznicii, distanta totala de la alexandria aproximativ 26 km.
mi-a placut ca a fost liniste, am respirat, parea pazita ok si te simteai relativ bine. nu stiu cum este acum, n-a trecut mult de cand am fost, insa s-ar putea sa fie rezonabila daca se pastra trend-ul. a! mi-am amintit, ni s-a inmanat regulamentul pe o foita A5.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu