sâmbătă, 12 mai 2012

caras oblete clean vedea teleorman

am tot fost zilele astea la pescuit...
nu se mai prinde.
carasul are inca icre. nu le-a depus.
asta nu e caras de rau, nu e caras de vedea si mai ales de zona asta podul nou-baraj.
e un caras auriu, mai de balta. in fine.


nici obletele nu mai este. cativa obletei subtirei.
de clean nu mai vorbesc... am prins doar cativa clenuti la buchet de viermusi. am vorbit cu cativa pescari, dintre care unul da aproape exclusiv la clean... nimic.
ca in filmul celebru: m-am uitat asa in zare sau pe luciul apei sau la pescari si am zis: CANCI!
Pescuit la rapitori in ape de ses - Victor Tarus Din cuprins: - Cleanul - vigilenta intruchipata; - Avatul - campionul atacului; - Bibanul - profesor pentru cei mici, dar si pentru cei mari; - Salaul - stapanul adancurilor; - Stiuca - rapitorul numarul unu; - Somnul - uriasul apelor; - Muste artificiale si rapitori.

adevarul e ca vedea in zona alexandria nu e nici pe departe teleormanul, nu mai zic de alte rauri... aici ma duc ca e aproape, ma duc pe jos... 1km jumate, poate 2km...
rau e la intoarcere mai ales daca e cald, e naucitor de cald, unde mai pui ca pe maluri nu e pic de umbra.
singura sansa sa stai sub pod si sa pleci cand a venit soarele.

e frustrant.

daca as fi fost pe buzau in zona parscov ar fi fost alta mancare de peste.
mreana, scobar, clean, dar clean si pitroc - o bucurie...

drept urmare, unde ma mai duc, unde sa ma duc... n-am bani de balti, n-am chef de balti... s.a.m.d.

o sa ma duc pe teleormanul cand s-o da drumu' la pescuit. acum e prohibitie.

trebuie sa caut exclusiv locurile cu multe agataturi: copaci cazuti, crengi in apa, pietre, eventual fiare... pt ca acolo nu s-a dat cu alaul sau postrovolul si probabil sa mai gasesti peste...
insa va fi ingrozitor de cald.
nu mai suport caldura.
in fine.

sau poate trebuie sa ma apuc de alt sport... sa fac doar lungi drumetii si popasuri.

pestii au fost eliberati sau dati...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu